The Smiths

29/5/06

Why pamper life's complexities
When the leather runs smooth
On the passenger seat ?

posted by Gordon at 6:30 μ.μ. | Permalink |

[ back home ]

Comments for The Smiths
Punctured bicycle
On a hillside desolate
Will nature make a man of me yet ?
When in this charming car
This charming man...

A Symposium on The Smiths

zoummmmmmmm

morrisey είσαι και φαίνεσαι.¨
:)

agapame apantes oi mtfrgmnoi

Ειστε αγαπηστικοι, το ξερω :)

:)))))

Καλο το ποστ.

ζερο.

Smith kai Morrisey (τον έχω δει τελευταία κάπου, ίδιος είναι) και μια καρ ποστάλ (νομίζω το τ δεν προφέρεται) από τον J. D. Δεν καταλαβαίνω αν ο roidis έκανε πλάκα ή όχι. ναι, θέλω να πιστεύω, έκανε πλάκα (αγαπητέ, μπορείτε να με βοηθήσετε με κάποια απλή συμβουλή, ώστε να διορθωσω το link μου, που το πατάει κάποιος και του βγάζει error, κι αυτό δεν είναι πρέπον. Aπευθύνομαι σε εσας, επειδή είσασταν ο πρώτος που το επισημάνατε. Σας χαιρετώ, τα δέοντα οπου δει.

Στο link είναι λάθος η διεύθυνση για αυτό βγάζει error. Πατάς edit posts πας στο συγκεκριμένο και ξαναβάζεις τη διεύθυνση.

Για το Ροίδη ούτε εγω κατάλαβα να πω την αλήθεια, αυτοί οι λόγιοι ρε παιδί μου δεν καταλαβαίνεις αν σε βρίζουν ή οχι...χαχαχα

kalhmerezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Greece

Οτι γουστάρω είμαι... μπαα!!!


Links




Web This Blog
Credits
Distributed by:

Powered by Blogger