λαχματζούν μπρε!!!

18/5/06

----------------------------------------------------------------------------
Έτσι όπως πάμε, σε λίγο θα παίρνουμε άδεια ασκήσεως επαγγέλματος
απο την εφορία της Άγκυρας, οι δε γάμοι θα γίνονται με έγκριση
απο το μουφτή, γαμώ την πουτάνα μου γαμώ....
----------------------------------------------------------------------------

posted by Gordon at 2:28 μ.μ. | Permalink |

[ back home ]

Comments for λαχματζούν μπρε!!!
giousouroum ?!

nai giavrim...

pazar tourlou ?

βρε πως τα μιλάμε...

ekmec, απο τον Κωνσταντινίδη (niam niam)

ιμάμ μπαιλντί από τα χεράκια μου! γιάμι!

xaxaaxa...
me vrhkes se stigmh adynamias (peinaw kai to imam einai apo ta agaphmena moy)

ιμάμ μπαϊλντί
ιμάμ μπαϊλντί
ιμάμ μπαϊλντί
ιμάμ μπαϊλντί
ιμάμ μπαϊλντί
ιμάμ μπαϊλντί
ιμάμ μπαϊλντί
ιμάμ μπαϊλντί
ιμάμ μπαϊλντί

Να σου πω τι θα φάω και το βράδυ; ΜΟΥ ΧΑΧΑ (σειρά μου να το κάνω)

Αντε, λόγω απουσίας του Σ/Κ λέω να σου πω γιατί θα σκάσεις αλλιώς.
Γαρίδες ΦΡΕΣΚΕΣ παρακαλώ, χταποδάκι βραστό μαζί με ουζάκι. Και κλασσικά αγγουροντομάτα. Ο καλύτερος μεζες!

ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!

Πολύ καλό ακούγεται, αν συνοδεύεται και απο ήχους παφλάζοντος κύματος είναι το τέλειο.
Καλό ΣΚ...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Greece

Οτι γουστάρω είμαι... μπαα!!!


Links




Web This Blog
Credits
Distributed by:

Powered by Blogger