Shooting...

5/5/06


O Pete Doherty είναι γνωστό οτι έχει πρόβλημα με τα ναρκωτικά.
Εκει που δεν έχει πρόβλημα απο οτι φαίνεται είναι να κερνάει και καμιά
θαυμάστρια.

Εντάξει, άλλωστε τα drugs ήταν πάντα συνυφασμένα με τη μουσική.
Κάποιοι μεγάλοι της rock έχουν πει κατά καιρούς οτι δεν θα μπορούσαν
να γράψουν τόσο καλή μουσική σε νηφάλια κατάσταση.
Στο κάτω κάτω καθένας κάνει οτι γουστάρει, η ζωή του του ανήκει.

Πρέπει να είναι και ωραίος τύπος πάντως, για να πηδάει την Kate Moss.
Οχι οτι μου λέει τίποτα σα γκόμενα βέβαια, πέρα απο στύλ δε βλέπω κάτι
άλλο πάνω της ...
Αναρωτιέμαι μόνο πόσο δυνατή προσωπικότητα μπορεί να έχει κάποιος
που είναι εθισμένος στο crack και γενικότερα στα παραισθησιογόνα.
Δηλαδή όταν το μυαλό σου γίνεται πουρές και ταξιδεύεις μόνιμα
σ' άλλη γη σ' άλλα μέρη, είσαι κάτι περισσότερο απο ένα
φυτό; Και το λέω αυτό ξέροντας αρκετά απο πρώτο χέρι για τα drugs,
μη νομίσετε δηλαδή ότι είμαι κανένας άσχετος φλώρος που κάνει
κριτική εκ του ασφαλούς
.
Και κυρίως αυτό που δεν κατάλαβα ποτέ είναι γιατί οι γυναίκες έλκονται
τόσο πολύ απο μαλάκες.

posted by Gordon at 3:01 μ.μ. | Permalink |

[ back home ]

Comments for Shooting...
Μητρικά ένστικτα τύπου "ο μαλάκας δεν είναι μαλάκας αλλά ένας κακομοίρης που χρειάζεται βοήθεια και στοργή"... παίζει; με την ανωμαλία που κυκλοφορεί τα πάντα παίζουν

Να σου πω δεν το είχα σκεφτεί έτσι...σε ορισμένες περιπτώσεις ίσως παίζει κι αυτό.
Πάντως απο τον καιρό που ήμουν πιτσιρικάς έβλεπα κοπέλες έξυπνες και όμορφες να εξιτάρονται απο τους μεγαλύτερους μαλάκες και μετά αφού έτρωγαν το παλτό χτυπιόντουσαν και αναρωτιόντουσαν τι έφταιξε.
Και τέλος πάντων πόσο μητρικά ένστικτα μπορεί να σου ξυπνήσει πια κάποιος που είναι τόσο κακός, ανθιυγεινός και ρεμάλι;

Giati? Giati den skeftomaste...gi' ayto. Giati sto parel8on den sebasthkame ton eayto mas kai twra trexoume na mazepsoume ta kommatia mas. Kai ayto poy les esy: μη νομίσετε δηλαδή ότι είμαι κανένας άσχετος φλώρος που κάνει
κριτική εκ του ασφαλούς.
Opote 8ewrhse oti kai egw ek tou asfalous milaw.

γιατί κι αυτές οι γυναίκες είναι μαλακισμένες...

Αυτό προσπαθώ να το καταλάβω και εγώ.

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Greece

Οτι γουστάρω είμαι... μπαα!!!


Links




Web This Blog
Credits
Distributed by:

Powered by Blogger