Καλοκαιρινές διακοπές για πάντα

12/5/06


Μπορεί να μας έχουν σκίσει ως χώρα απο την Ευρωπαική Ένωση
για παραβάσεις, παραβιάσεις και διαφόρων ειδών λαμογιές, αλλά κι εμείς
τους σκίζουμε αλλιώς.
Η Ελλάδα διαβάζω, ανήκει στους πιο δημοφιλείς προορισμούς του κόσμου
για ερωτικές διακοπές. Το δημοσίευμα είναι σε ξένο έντυπο, πράγμα που το
καθιστά και έγκυρο για να μη νομίσει κανείς οτι ευλογούμε τα γένεια μας μόνοι μας.
Τώρα τι ακριβώς είναι οι ερωτικές διακοπές δεν πολυκατάλαβα για να πω τη μαύρη
αλήθεια.
Πάντα ερωτικές δεν είναι οι καλοκαιρινές διακοπές;
Τουλάχιστον για μένα είναι, άσχετα απο το μέρος που θα παω.
Θες λίγο η διάθεση που είναι πιο χαλαρή, λίγο το ταπεραμέντο, λίγο τα ελαφρά
ντυμένα κορμιά λόγω θερμοκρασιών ,συνθέτουν ένα πολύ ερωτικό σκηνικό.
Όλα στο μυαλό είναι, στο καλύτερο μέρος να πας με τις ιδανικότερες προυποθέσεις
αν είσαι κρυόκωλος και μίζερος χάλια θα περάσεις.
Τελικά είναι πολυ ξενέρωτοι αυτοί οι Ευρωπαίοι και πρέπει να τους μοιάσουμε
κι απο πάνω λεει γιατί αυτοί δουλεύουν περισσότερο και είναι πιο μάγκες ετσι.
Και ποιός σας είπε οτι η ζωή είναι δουλειά δηλαδή.
Μήπως όλοι αυτοί που έκαναν λεφτά με τη δουλειά τους τα κατάφεραν;
Ή έκαναν του κόσμου τις πουστιές πατώντας επι πτωμάτων και καταργώντας κάθε
ίχνος ανθρώπινης αξιοπρεπειας απο διάφορους φουκαράδες σαν εμένα κι εσένα...
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΛΕΜΕΕΕ

posted by Gordon at 8:26 π.μ. | Permalink |

[ back home ]

Comments for Καλοκαιρινές διακοπές για πάντα
Εγώ πάντως θαυμάζω την οργάνωση των περισσοτέρων ευρωπαϊκών χωρών.
Καλές και οι διακοπές αλλά όχι για πάντα. Ούτως ή άλλως εγώ και να ήθελα, δε μπορώ απλά.
Καλημέρα.

Σχήμα λόγου ήταν, άλλωστε ποιός μπορεί να κάνει διακοπές για πάντα.
Την οργάνωση τη θαυμάζω κι εγώ όσον αφορά τη μέριμνα του κράτους, αλλά τη ζωή τους με τίποτα.

Συμφωνώ, με αυτά που έχω ακούσει από τους περισσοτέρους. Όχι ότι έχω πάει ποτέ "στα εξωτερικά" !?

Κι έλεγα τι απέγινε το μπλογκ του Πρόκα!
Καλά που έχεις τη φατσούλα για να σε αναγνωρίζουμε...

Αχ, καλοκαιρινές διακοπές...
Θα 'ρθουν άραγε φέτος ή θα πάθουν έμφραγμα στο δρόμο...

Αντε να δουμε...γιατί με βλέπω παρέα με την Αλβανική μαφία στο Καβούρι να κάνω πράκτις στα βουλγάρικα μου.

βλαγκοταρια...(Βουλγάρικο ευχαριστώ)να μην είμαστε κι αγνώμονες...

@κυκλωδίωκτον
ακριβώς το ίδιο έλεγα κι εγώ...
διακοπές εεερχονται...
(κράτησα το nick απο το b.gr)
@Μο
έχει αλβανική μαφία στο Καβούρι και μιλάει και βουλγάρικα;
(τι έγινε ρε πστ μου τόσο πίσω είμαι)

Επισκέπτονται οι ξένοι ακόμα την Ελλάδα? Πέρσυ πάντως δεν ήταν και πάρα πολλοί!

Μάντεψε τι βρήκα τυχαία σήμερα στο devianART by Rimfrost...

Του Rimfrost είναι το αρχικό σχέδιο
της φατσούλας που χρησιμοποιώ στο blog.
Καλά κυρία μου τι κάνετε Παρασκευομαγιατικοβραδιάτικα μέσα στο σπίτι;

By the way nice pic and beautiful eye as i can see...

Καλημέρα!
Το άλλο το αλλήθωρο ακόμη το ψάχνω στον κατήφορο, αλλιώς θα το βαζα κι εκείνο... :Ρ

(Και είχε τρομερό φεγγάρι χθες)

πτώση, επικοινωνήστε μαζί μου γιατί δε σας βλέπω καλά μετά την πτώση. τι αιρετικές απόψεις είναι αυτές;εγώ! εγώ μπορώ να κάνω για πάντα διακοπές!

You lucky mf...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Greece

Οτι γουστάρω είμαι... μπαα!!!


Links




Web This Blog
Credits
Distributed by:

Powered by Blogger