Το 166 ...

18/5/06

-Για πες μου κάτι, ο Βασιλάκης είναι λίγο παράξενος έτσι δεν είναι;
-Τι παράξενος δηλαδή;
-Nα, δε σου φαίνεται παράξενο που δε κοιτάζει τις κοπέλες εδω στη δουλειά;
-Τι σε ενδιαφέρει τώρα, αφού είναι καλός στη δουλειά του απο εκει και πέρα τι σε αφορά τι κάνει ο καθένας στην προσωπική του ζωή.
-Α οχι, πρέπει να μου πεις, είμαστε και φίλοι με τον πατέρα του.
Αν και έχω καταλάβει κάτι, αλλά πες μου αν είναι θέλω να ξέρω.
Έχω ακούσει οτι αν είναι στην αρχή το προλαβαίνεις. Μπορεί να μπορούμε να κάνουμε κάτι.
-Τι να κάνεις δηλαδή, να το πας στο γιατρό να του δώσει αντιβίωση;
-Γιατί γελάς ρε;

Σκάσε θα μας ακούσει. Εγώ θα του μιλήσω απ' έξω απ' έξω.
Μετά απο λίγη ώρα...
-Βασιλάκη, έλα εδω παιδί μου θέλω να σου μιλήσω.... (πολύ σοβαρός).
Καλά δε ντρέπεσαι λίγο, δυο μέτρα άνδρας και με μια απόχη αρχίδια, να είσαι πούστης;






posted by Gordon at 12:14 π.μ. | Permalink |

[ back home ]

Comments for Το 166 ...
!!!!!!!!Έμεινα άφωνη....

Ο παππούς ήταν γύρω στα εβδομήντα και πολύ αυθόρμητος σαν άνθρωπος, πίστευε πραγματικά οτι μπορούσε να βοηθήσει. Ο Βασιλάκης (δεν είναι το πραγματικό όνομα βέβαια) κι εμείς οι υπόλοιποι είχαμε δακρύσει απο το γέλιο...

Καλός ο αυθορμητισμός δεν λέω,αλλά αυτά τα πράγματα θέλουν και λίγο τακτ!

Η απόχη με έχει προβληματίσει λίγο.. στο εξής θα βλέπω ψαρά και θα γελάω...

Τον καιμένο τον Βασσιλάκι! :-)))))

axaxaa ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ ο παππούς..Θέλω παππού..!!!

Βρε τον καημένο τον παππού...αλλιώς τα ξερε αλλιώς του προέκυψαν...
Βρε τον καημένο το Βασιλάκη...ούτε ψύλος στον κόρφο του...

και τελικά δε μας είπες; την κουνούσε την αχλαδιά;;;

you_ δεν υπήρξε παρεξήγηση απο το Βασιλάκη, αντίθετα ήταν η ατάκα που έπαιζε πολύ καιρό

epsilon, χα!χα!χα!

montresor, καθόλου καημένος, ήταν απο τα πιο συνηδητοποιημένα άτομα που έχω γνωρίσει, με μεγάλη δόση αυτοσαρκασμού και πολύ χιούμορ

mari-r1, έτσι ακριβώς...

Μο, τι εννοείς, ποιός έχει ψύλλους, ποιά αχλαδιά;

Edw de ntrepetai o allos poy einai zwo...Kalhmera se olous

Καλά κρασιά που λένε και στον τόπο μου!!!

χαχαχαχαχαχαχα

Hey what a great site keep up the work its excellent.
»

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Greece

Οτι γουστάρω είμαι... μπαα!!!


Links




Web This Blog
Credits
Distributed by:

Powered by Blogger