Ήμανε νιός και γέρασα (ρε πστ μου)

12/5/06

Και τώρα λίγη ακόμα υπομονή
Η διαδικασία μεταφοράς του νέου περιβάλλοντος στην παλιά διεύθυνση
ολοκληρώνεται σε λίγα χρόνια...
Όσοι ζήσουν ας ποστάρουν...

posted by Gordon at 11:47 μ.μ. | Permalink |

[ back home ]

Comments for Ήμανε νιός και γέρασα (ρε πστ μου)
Εγώ πάλι παραμένω νέα ωραία και δημόσιος κίνδυνος..γέλιο έχει, μου στείλανε ένα mail, φαντάζομαι το πήραν κι άλλοι, ξαφνικά γίναμε "φίλοι που βιάστηκαν"...

Nai to phra ki egw, prospathoun na symazepsoun ta asymazeuta twra...

Χα χα πολύ καλό εώς πάρα πολύ καλό!!!

ο σκύλος (μάλλον) τα σπάει! χαααααααααααααχχαχαχχχχχχχχχχχχχχχ

Κάτι σαν θηλυκός Βησσαρίωνας δλδ;

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Greece

Οτι γουστάρω είμαι... μπαα!!!


Links




Web This Blog
Credits
Distributed by:

Powered by Blogger