Σκόρπιες ...

27/5/06

Τελικά έχουμε γίνει πολύ βαρετοί. Βαρετοί εως επικίνδυνοι.
Ανακυκλώνουμε παπαριές μόνο και μόνο επειδή δεν έχουμε κάτι καλύτερο να κάνουμε.
Μια συνεχή κόντρα βλακείας με τη ζωή μας και τη ζωή των άλλων για να αποδείξουμε
οτι είμαστε καλύτεροι, εξυπνότεροι, πλουσιότεροι,δημοφιλείς...
Να αποδείξουμε σε ποιόν θα αναρωτηθεί κανείς. Στον εαυτό μας ή στους άλλους;
Είμαστε μεγάλοι κομπλεξάρες, άτομα φορτωμένα με ένα σωρό ανασφάλειες που ψάχνουν συνεχώς τον τρόπο να αποδείξουν το αντίθετο.
Και όταν μπουχτίσουμε πάμε διακοπές, αγοράζουμε νεο αμάξι, βρίσκουμε καινούργια γκόμενα
και ξανά προς τη δόξα τραβάμε....

Ικανοί για όλα φτάνει να ζήσουμε την ψευδαίσθηση για λίγο, σαν τα πρεζάκια.
Μια ζωή γεμάτη υποκατάστατα.



posted by Gordon at 12:59 μ.μ. | Permalink |

[ back home ]

Comments for Σκόρπιες ...
kai den ßlepw n allazoume

Μέχρι και τη φράση σου "τον τρόπο να αποδείξουν το αντίθετο." σύμφωνη με βρίσκεις. Τα υπόλοιπα δεν ανήκουν στα χαρακτηριστικά μου.

καλά τα λες...
τα εφαρμόζεις όμως?

Μιλάω και για εμένα nimbus

mo, άσε, τα κάναμε και αυτά και δε γέλασα καθόλου.

Gordon, δεν είναι ωραίο να ειρωνεύεσαι τις πράξεις σου; Σοβαρά, και εγώ το κάνω. Είναι ένας τρόπος εκτόνωσης;

Eκτόνωση ίσως...σίγουρα εμένα με βοηθά να αυτοσαρκάζομαι μερικές φορές, ετσι βλέπεις λίγο τον εαυτό σου με άλλο μάτι πιο αντικειμενικό.

ε τότε, πάσσο πάω...αμ πώς!
πες τα να τα ακούμε all together...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

I find some information here.

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Greece

Οτι γουστάρω είμαι... μπαα!!!


Links




Web This Blog
Credits
Distributed by:

Powered by Blogger