Μπουρδολόγιον

20/5/06


Ωραία τα λες ρε φίλε μόνο που δε μπορείς απο τη μια να είσαι αριστερών πεποιθήσεων και να κάνεις τον επαναστάτη αντικομφορμιστή κι απο την άλλη να οδηγείς πόρσε.
Εντάξει αναγνωρίζω οτι υπάρχει μια σύγχυση ταυτότητας στο χώρο, αλλά αυτό που έχεις εσύ δεν είναι σύγχυση, μαλακία τρισμέγιστη είναι.
Ούτε πας και αφήνεις "ίχνη"παντού αφού θες να κάνεις το θλιμένο πρίγκηπα που γράφει το προσωπικό του ημερολόγιο. Τι προσωπικό μπορεί να είναι αυτό που το δημοσιεύεις στο web και δίνεις και το link με τη φωτογραφία σου παρακαλώ;
Κι αν σε δημοσίευσε κάποιο έντυπο γιατί δε δείχνεις οτι το χάρηκες βρε αδερφέ.
Αφού αυτή είναι η αλήθεια και φαίνεται αυτό, απο αυτά που γράφεις. Λίγο ως πολύ το θέλουμε το ζήτω αν οχι όλοι, οι περισσότεροι.
Τι μας γεμίζεις με παπάρες τύπου "γιατί δε με ρώτησαν"και "τα πνευματικά δικαιώματα" και άρες μάρες κουκουνάρες.
Σιγά ρε Χεμινγουαίη μη σε ρωτήσουν κιόλας.
Πνευματικά δικαιώματα υπάρχουν δε τίθεται θέμα, αλλά δεν είναι το πρόβλημά σου αυτό, απλά θες να το παίξεις κάπως.
Άντε γιατί βαρέθηκα τη μπούρδα ρε πστ μου.

posted by Gordon at 11:29 π.μ. | Permalink |

[ back home ]

Comments for Μπουρδολόγιον
Καλησπέρα Gordon!Έχεις δίκιο περι πνευματικών δικαιωμάτων.Απο την στιγμή που ένα κείμενο βρίσκεται ελεύθερο στο διαδίκτυο ο καθένας έχει,νομίζω,το δικαίωμα να το εκμεταλευτεί όπως νομίζει.Βέβαια αν εγώ θέλω να παρώ ένα κειμενό σου π.χ θα σε ρωτήσω πριν το χρησιμοποιήσω γιατί σου ανηκεί και αποτελεί πνευματική σου ιδιοκτησία.
Προσωπικά δεν ξέρω πως θα ένιωθα αν έβλεπα δημοσιευμένο ένα κειμενό μου σε κάποιο έντυπο,αλλά υποθέτω πως θα με χαροποιούσε.Αυτα.

you_that, συμφωνούμε απόλυτα.

Μου τη δίνει αυτό το δήθεν που έχουν μερικοί...

sumfwnw kai me you that... kai me gordon

χεχε
δεν παίζεσαι λέμεεεεεε

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Greece

Οτι γουστάρω είμαι... μπαα!!!


Links




Web This Blog
Credits
Distributed by:

Powered by Blogger