μαζι μου ασχολεισαι...ποσο μαλακας εισαι

25/5/06



Τι είπε ρε παιδιά ο άτομας ρε.
Πωω ρε, μιλάμε για διάνοια οχι μαλακίες. Η τιμή του ρεύματος πρέπει να διπλασιαστεί λέει, γιατί η Πορτογαλία που είχε ανάλογο πρόβλημα το έλυσε με αυτό τον τρόπο.
Mιλάμε για επιχείρημα θανάτου τώρα 'ντάξει;
Τάδε εφη Μανιατάκης διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ. Είπε κι άλλα ο σοφός: τα τιμολόγια του ηλεκτρικού είναι χαμηλότερα κατά 52% του μέσου ευρωπαικού όρου.
Oι ελληνικοί μισθοί πόσο χαμηλότεροι είναι , ρωτάω εγω σαν ηλίθιος.
Το πάγιο λέει της ΔΕΗ είναι 1,7 ευρώ το μήνα, ενω του ΟΤΕ είναι 12,4.
Ε βάλτε το εσείς στα 15 ευρώ για να είστε εσείς πρώτοι.
Έμεινα μαλάκας σας λεω.
Καλά που τα έχει σπουδάσει αυτά το άτομο ρε, γαμώ την κοινωνία μου γαμώ;
Υπήρξε πανεπιστήμιο που τον δέχτηκε και του έδωσε και πτυχίο;

posted by Gordon at 1:56 μ.μ. | Permalink |

[ back home ]

Comments for μαζι μου ασχολεισαι...ποσο μαλακας εισαι
Για πανεπιστήμιο δεν ξέρω, σίγουρα πάντως κάποιοι όχι μόνο τον δέχτηκαν, αλλά του έδωσαν και καρέκλα! Θα μου πεις τι φταίει κι αυτος? ό,τι του λένε, λέει.

Και όχι μόνο την Πορτογαλία ανέφερε ως μέτρο σύγκρισης, αλλά την Ευρώπη των 15.
Καθόλου έξυπνο επιχείρημα.
Ε, θα απελευθερωθεί η αγορά σε λίγα χρόνια όπως έγινε και στις Τηλεπικοινωνίες.
Βλ. Quest ενεργειακή. Έχω την εντύπωση ότι ήδη γίνονται ενέργειες.

Τεστ Τεστ....γμτ μου κάτι έχει πάθει το pc και δεν μπορώ να κάνω commment

Α τώρα το δέχτηκε η βλακεία ε?( γαμώ το pc μου, θα το πουλήσω και θα πάρω Αmiga )

Όπως και να έχει εμείς θέλουμε να γίνουμε Ευρώπη,αλλά στα αρνητικά της μόνο. Αυξήσεις,ιδιωτικοποιήσεις πανεπιστημιών κλπ.Δώστε καμία αύξηση και στους μισθούς για να έχουμε να πληρώνουμε και τις μαλακίες σας.

Ναι εδώ είμαστε όλοι ιδιοφυίες...όσο για την αύξηση,πολλά είναι...ας το μειώσουμε στο 0.5% .Μην μας πούνε και αχάριστους.

Το θέμα είναι οτι κάτι τέτοιους ηλίθιους τους βλέπεις και στη Βουλή και πιο μετά μπορεί να τους δεις και υπουργάρες.
Γιατί ο άλλος που είναι και υπουργός δηλαδή,τι έκανε για να αυξήσει τα έσοδα, δεν αύξησε το ΦΠΑ, μιλάμε για απόφαση που μόνο αν έχεις κάνει master τη σκέφτεσαι έτσι;

hi g.
oi prospatheies exiswsis entos evrwpaikwn oriwn einai-faidresnatopw?afou de mporoume na exiswthoume me tous galloi(asoume)as exiswthoume me tous portogaloi pou einai oi monoi pio katw apo emas oson afora tous diaforous evrwpaikous deiktes(vlepe-misthoi klp)
afta&nomoredrama

tinomoredrama girl, 650euromouskase toticket thstanas ths deh...oimedis k'einaivaria h fuskatoutsolia

kalimeraaaaarggghhhhh-650??!!!
fcknA
ok-3XLdrama

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Greece

Οτι γουστάρω είμαι... μπαα!!!


Links




Web This Blog
Credits
Distributed by:

Powered by Blogger