Μαλακισμένες απορίες...

20/3/07

Γιατί είμαι εθνικιστής όταν εχω ιστορική μνήμη;
Γιατί εξαφανίστηκαν ονόματα όπως Νικηφόρος Φωκάς, Διγενής Ακρίτας, Παύλος Μελάς, Βασίλειος Βουλγαροκτόνος, Kωνσταντίνος Παλαιολόγος;
Γιατί πρέπει να επιβληθεί νεοταξική γραμμή στα σχολικά βιβλία σύμφωνα με τις ιστοσελίδες των CORSEE, USAID, G.M.O, COCA COLA και HYATT;
Γιατί ελληνόφωνοι και οχι Έλληνες, κυρία μου;
Γιατί ενω εγώ πληρώνω κανονικά, τα ασφαλιστικά ταμεία είναι καταχρεωμένα;
Γιατί εδώ και σαράντα χρόνια βρίσκομαι μόνιμα σε φάση λιτότητας και το ταμείο είναι πάλι μείον;
Γιατί είμαι τόσο ηλίθιος που παω και ψηφίζω;
Γιατί οι μεγαλομαφιόζοι τραπεζίτες είναι ελεύθεροι;
Γιατί Ελλαδιστάν κι οχι Ελλάδα, ρε πούστη μου;

posted by Gordon at 10:56 π.μ. | Permalink |

[ back home ]

Comments for Μαλακισμένες απορίες...
Μία μία τις ερωτήσεις παρακαλώ...

geia souuuuuuuuuuuuuu

alakses to background?

polu kalo!!!!
re su gordon ti ta anarwtiesai re kalo mou auta?
kai amerikh na zouses ta idia 8a leges!
kai agglia na hsoun
ta idia skata pa-NTOU

ntaks mh nomizeis oloi exoun ta sun kai ta plun
oudeis teleios!!

Είναι απίστευτο πόσες ακόμη απορίες μου δημιουργήθηκαν καθώς έγραφα.
Δε νομίζω να είναι τόσο σκατά οσο εδω margo, τουλάχιστον υπάρχει μια στοιχειωδης αξιοπρέπεια.
Εδω τα πάντα εξαρτώνται απο την όρεξη του κάθε λαμόγιου πολιτικού ή δημοσιογράφου

με γειες.

ωραιες αποριες...

Welcome to modern Greece !

Ξενυχτάμε εις το ιντερνέτ?

Αν και έχει περάσει καιρός από την ημέρα που έκανα το σχόλιό μου, ναι μπορώ να πω πως καθόμαστε λιγάκι παραπάνω.
useless info :))

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Greece

Οτι γουστάρω είμαι... μπαα!!!


Links




Web This Blog
Credits
Distributed by:

Powered by Blogger