Συνέντευξη τύπου (πτωσηηηη)

13/3/07

Λοιπόν, μετά απο γενική(!) απαίτηση και λόγω ανεξέλεκτων πια συγκρούσεων εις τα κοινωνικά στρώματα (παναθηναικοί - ολυμπιακοί), παίρνω το μπαλάκι (ψώνιοοοο).
  • Άτομο στα τριανταφεύγα με ολίγες εμμονές και κρίσεις σοβαροφάνειας πολύ συχνά, τόσο που πολλοί που δε με γνωρίζουν με παρεξηγούν.
  • Κυκλοθυμικός ίσως λίγο, πράγματα που αγαπώ τη μια τα μισώ την επόμενη και φτου κι απ την αρχή.
  • Φιλότιμος εως μάλαξ, γίνομαι χαλί για φίλους αν όμως με ενοχλήσουν πράξεις ή συμπεριφορές κουνάω μαντήλι χωρίς δεύτερη σκέψη.
  • Προτιμώ να περάσω ένα βράδι στο σινεμά παρά στο σκυλάδικο που θα πάει η παρέα με τις μοντέλες για κατανάλωση πετρελαίου και λουλουδιών.
  • Συνειδητοποίησα πως είναι αργά πια για να ανέχομαι και να σφυρίζω αδιάφορα σε ιμιτασιόν συμπεριφορές, με έχουν πει κακό για αυτό, μπορεί και να' μαι.
  • Με ενοχλεί να βλέπω γυναίκες στα σαραντατόσα να νιαουρίζουν παριστάνοντας τα δεκαεξάχρονα.
  • Είμαι λίγο παιδίληξ, όταν θέλω κάτι πολύ, πρέπει να το αποκτήσω αμέσως.
  • Μου αρέσουν τα γρήγορα αυτοκίνητα, οι αργές γυναίκες, η καλή μουσική και το καλό κρασί με ανάλογη συνοδεία βεβαίως βεβαίως.
Επίσης μου αρέσει κι ο μουσακάς αλλά μην το κάνουμε και θέμα...

posted by Gordon at 1:09 μ.μ. | Permalink |

[ back home ]

Comments for Συνέντευξη τύπου (πτωσηηηη)
Λίγοι λοιπόν δε σε παρεξηγούν να υποθέσω; Λίγοι και καλοί τουλάχιστον!

Σινεμα! Τι μου λες! Πήγα και είδα τους 300 σήμερα! Ένα σου λέω! Ακόμα να με πάρει ο ύπνος!

Αργές γυναίκες; Δηλαδής; Ετσι ρωτάω, να περάσει η ώρα!

Ωραίος ο γόρδον..

Έλεγε τίποτα η ταινία?
Δεν ψάχνουμε αριστούργημα με βαθυστόχαστα μηνύματα απλά δύο ωρίτσες ψυχαγωγίας.

Αργές, δηλαδής αυτές που περπατούν αργά :ppp

Το στυλάκι Μαρία η εύκολη με ξενερώνει και με βραχυκυκλώνει...

Καλά ... η ταινία (μ)αμάει λέμε!

Αυτή η ταινία απλά δε θα αρέσει σε κάτι ψευτοκουλτουριάρηδες που τη βρίσκουν τάχα μου με ευρωπαϊκό και που το βράδυ πηγαίνουν για ποτό στη παραλιακή χιχιχιχι ορε σουργελισμός

Υ.Γ. Μωρέ μακάρι να σε ξενερώνει... μη σε πιάσω να σου τρέχουν τα σάλια αμά δεις κανα γκομενάκι πατσουλί άρωμα και ξεκΟΟΟΟΛΕ συμπεριφορά!

Αξιότιμη Πτώση,

Είσθε προσκκλημένος εις τον "Πυροβολημένον Χανούμην" δια πυραμιδοτήν πρόκλησιν.

Έννοια σου δεν πιάνομαι ετσι εύκολα εγω...


Κυρ χαλούμη, τι θε να πει ο ποιητής??

Οποτε να υποθέσω ότι δε συχνάζεις και στο μπουρνάζι; έτσι ... έτσι ... βεντούζα στα χαζογκομενάκια!

Και γω δε το κατάλαβα αυτο με την πρόσκληση... θα το ξαναδιαβάσω με καθαρό μυαλό.. το θέμα είναι πότε θα το έχω το καθαρο μυαλό.

ssst...!!!

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Greece

Οτι γουστάρω είμαι... μπαα!!!


Links




Web This Blog
Credits
Distributed by:

Powered by Blogger