Έβαλε κrio

2/2/07

Μία συνηθισμένη εικόνα καθημερινότητας στη Βραζιλία αυτές τις ημέρες.
Το βλέπεις και λές ντάξ μωρέ σιγά, χάλια είναι... (λέμε και καμιά μαλακία να περνάει η ώρα).
Ήθελα να βάλω και μία εικόνα της δικής μας καθημερινότητας αλλά λεω το τρώμε που το τρώμε το μπιφτέκι μη το κάνουμε και θέμα.
.
.
Ένα εισιτήριο με επιστροφή σε κανα δυο μήνες... ψέματα, αρχές Αυγούστου καλύτερα ...

posted by Gordon at 11:56 π.μ. | Permalink |

[ back home ]

Comments for Έβαλε κrio
Τι να το κάνεις αδερφάκι μου; Που για να μη κολλήσεις τίποτα θα πρέπει να βάλει ολόσωμο προφυλακτικό..

Υπερβολική είσαι ρε παιδί μου.
Δεν πάμε για σεχ, τα αξιοθέατα θα δούμε κι αν δεν μας αρέσει ντυνόμαστε και φεύγουμε :pp

:p

Ντύνεστε ε; Αφού έχετε δλδ γδυθεί; :p και πάλι :p

εεεε συγνώμη, έχεις δει παιδάκι μου ελληνίδα με φτερά και πούπουλα? Ιδιες είμαστε!!!!

Ναι, convinced, είμαστε τόσο ανοργάνωτοι και τσαπατσούληδες που η στολή θα μοιάζει με γρια κότα.

...Όμως η γριά η κότα έχει το ζουμί λένε,ε;

Υπάρχει ομοιότητα δε λέω, αλλά λείπει το feeling ρε παιδί μου, εκτός και κατεβάσεις ένα μπουκάλι τεκίλα οπότε το ξεπερνάς εύκολα και γίνεσαι cariocas...

Τώρα κάτι που λέει για ζουμιά και τέτοια δεν ξέρω δεν απαντώ :pp

στη βραζιλια εισαι;

αυγουστε καλε μου μηνα να σουν δυο φορες το χρονο!!!

ντάξ μωρέ σιγά, χάλια είναι...
;)))

Τον Αύγουστο έχουν χειμώνα στη Βραζιλία. Δεν σκέφτεσαι το φυστίκι σου, ρε Gordon, που θα σου γίνει Gordon bleu?

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Greece

Οτι γουστάρω είμαι... μπαα!!!


Links




Web This Blog
Credits
Distributed by:

Powered by Blogger