Error @##@$

5/6/06


posted by Gordon at 9:49 μ.μ. | Permalink |

[ back home ]

Comments for Error @##@$
ΑΧ εκεί εκεί στο βάθος αριστερά είναι ο πλανήτης μου!!!

Tι είναι αυτό; Mήνυμα από έξω- η αλήθεια είναι εκεί έξω, τύπου; Eυχαριστώ για τη συμβουλή σου, την προσπάθησα, δεν έπιασε. Eίμαι λίγο γκα γκα σε αυτά, απ ότι καταλαβαίνω, και δυστυχώς καταλήγω σε αυτό το συμπέρασμα. Θα πιάσει σε καινούργιο πόστ,λες; Στο παλιό, έκανα ένα Test,απέτυχα φίλε μου. θα προσπάθήσω ξανά και ξανά- αλλô καλού κακού, να είσαι κάπου εκεί.Σ ευχαριστώ.

Και εμένα εκει είναι ο πλανήτης μου...προσπαθούσα να μπω να σβήσω την εικόνα αλλά ήταν αδύνατο, κάτι γινόταν με τον blogger, μου έβγαζε συνέχεια error.
Στο νεο πόστ θα βάλεις φιλαράκι μόνο τη διεύθυνσή σου.

Spaceman
spaceman
spaceman

Το θυμάστε αυτό το κομμάτι; Έπαιζε και σε διαφημιστικό μιας εταιρείας jeans

auta epithdes ta kaneis epeidh den kserw pws ginontai e???
ufo!se xairetw ekei pou eisai peraaaaaaaa peraaaaaaaaaa sthn teleutaia koukida!

xexe...

πολλές φορές προσπάθησα να βρώ που ανήκω...

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Greece

Οτι γουστάρω είμαι... μπαα!!!


Links




Web This Blog
Credits
Distributed by:

Powered by Blogger