Παρενέργειες απεξάρτησης

11/4/06

Ημέρα τρίτη (και φαρμακερή)
Η προσπάθεια αποτοξίνωσης προχωρά κανονικά.
Σήμερα νοιώθω λιγότερο την επιθυμία του καπνού.
Νευράκια υπάρχουν ώρες ώρες αλλά μέχρι στιγμής
το αντιμετωπίζω....(νομίζω)
Έχω φάει 47 πακέτα τσίχλες όμως , θα πάθω καμιά
αναφυλαξία στο τέλος........... (δε γαμιέται)..
Αμ το καινούργιο;
Μ' έχει πιάσει λυσσαλέα επιθυμία φαγητού ... λες και έχω
να φαω καμιά βδομάδα ένα πράμα.
Το βλέπω να γίνομαι μπαλόνι αν συνεχίσω έτσι.
Και δεν είναι ότι θέλω να τρώω μόνο, θέλω να τρώω
ότι μαλακία μπορεί να φανταστεί κανείς.
Τρώω ένα τόστ μετά παγωτό έπειτα μπορεί να φαω
σουβλάκι με τζατζίκι και στο καπάκι τσακίζω και κανα
μιλφέιγ. Ενδιάμεσα βέβαια θα έχω λιώσει κανα δυο
πακέτα τσίχλες θα' χω γαμοσταυρίσει το ψιλικατζή
που δεν έχει κρουασάν και θα 'χω αδειάσει μία σακούλα
παξιμάδια (ολικής βέβαια έτσι; όχι ότι κι ότι) .
Ε τώρα που το σκέφτομαι δεν είναι και πολλά....
Κόψτε το τσιγάρο σου λέει μετά, να ζήσετε ...
Τι να ζήσουμε ρε μαλάκα , θα γλιτώσουμε τον καρκίνο
του πνεύμονα και θα πάμε απο έμφραγμα, λόγω υπερβολικής
αύξησης χολιστερίνης....
Σκέφτομαι ίσως να βοηθούσε η γυμναστική λίγο....
Εχω κοντά στο σπίτι γυμναστήριο, θα περάσω καμιά βόλτα
απο εκει να κόψω κίνηση.
Αλλά το γαμίδι τώρα θυμήθηκα, απο κάτω ακριβώς υπάρχει
σουβλατζίδικο. Θα λιώνω στη τρεχάλα και στην πίεση και μετά θα
πηγαίνω να τσακίζω πέντε εξι πιτόγυρα....(τσάμπα μάγκας δλδ)
Αμ το άλλο τώρα που το σκέφτηκα;
Θα είμαι ξαπλωμένος εκεί "κάτω απο τη μπάρα" να τα δίνω όλα
και θα έρχεται η άλλη με το στριγκ και τη ρώγα κάγκελο δίπλα
να κάνει "γράμμωση"....(λέει)....
Γάμησέ τα , αντε να κάνεις γυμναστική μετά, άσε που το πιθανότερο
είναι να τσακιστείς κιόλας έτσι.
Μπρός γκρεμός και πίσω χάος.......

(να....πείνασα πάλι φτουου)

posted by Gordon at 11:26 π.μ. | Permalink |

[ back home ]

Comments for Παρενέργειες απεξάρτησης
χαχα ωραία τα λες...
καλή επιτυχία!

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Greece

Οτι γουστάρω είμαι... μπαα!!!


Links




Web This Blog
Credits
Distributed by:

Powered by Blogger