Απορία...

5/4/06



Ποιός ακριβώς είναι ο λόγος που μας κάνει να γράφουμε σε ένα blog;
Είναι η ανάγκη που νοιώθουμε να εξωτερικεύσουμε τα εσώψυχά μας κρυμένοι πίσω απο την ανωνυμία που μας προσφέρει ένα nick-name;
Ή τελικά όλη η φασαρία γίνεται για το σεντόνι που στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι το χειροκρότημα ;


Γιατί απο ότι βλέπω στη μικρή "θητεία" μου στο χώρο, γίνεται πολύς λόγος για αναγνωσιμότητες ,μετρήσεις,counters ...


Υπάρχει μια έπαρση ,(δεν είναι ακριβώς η λέξη που είχα κατά νου), σε αρκετούς bloggers που με κάνει και αναρωτιέμαι...



posted by Gordon at 12:53 μ.μ. | Permalink |

[ back home ]

Comments for Απορία...
vraia eikona thn eixa vrei ki ego sto net ...

ranex welcome...
h alhtheia einai oti exw ena kolhmataki me eikones kai h sygekrimenh einai ontws poly kalh.

Όλο απορίες είσαι...lol
Νομίζω πάντως οτι ο καθένας ανάλογα με την προσωπικότητα του και τον τρόπο ζωής του, όπως θα έπραττε έξω στον κόσμο έτσι κάνει και στο Blog του.
Πχ. ο επαρμένος bloger νομίζω οτι ακόμα κι αν το κρύβει... στην πραγματικότητα έτσι είναι και στην καθημερινότητα του. Επαρμένος φιλάρεσκος κλπ.
Επιπλέον οταν βλέπεις οτι κάποιος αποζητά διακαώς χειροκρότημα και επιβεβαίωση, ότι κι αν γράφει εμένα μου βρωμάει ανασφάλεια...

Αν μιλήσω για τον εαυτό μου βρήκα πολύ ενδιαφέρουσα την ιδέα. Δεν έχει ωστόσο επηρρεάσει τη ζωή μου αν και αποφορτίζομαι σε φάσεις που λογω συνθηκών δεν μπορώ να μιλήσω σε φίλους και έχω έντονα συναισθήματα...θυμος λύπη κλπ

Πάντως έχω εντοπίσει οτι είναι ένα είδος επικοινωνίας που "σωζει" τους δυστυχείς με ελλιπή η ανυπαρκτη κοινωνική ζωή από την απόλυτη μοναξια τους. Δεν παυει ομως να είναι υποκατάστατο ... δεν αντικαθιστά την προσωπική επαφή σε καμοία περίπτωση.
Απ την άλλη πλευρά συναντάς ενδιαφέρουσες και πρωτότυπες ιδέες και σκέψεις από κάποιους...
Αλλά βλέπω και αρκετούς που γράφουν διαρκώς όλες τις ώρες της ημέρας που σημαίνει οτι έχουν εθιστεί και έχουν κάνει κέντρο της υπαρξής τους το Blogακι τους ... λυπηρό δεν είναι???

"Πάντως έχω εντοπίσει οτι είναι ένα είδος επικοινωνίας που "σωζει" τους δυστυχείς με ελλιπή η ανυπαρκτη κοινωνική ζωή από την απόλυτη μοναξια τους".
Edw diafwnw, dystyxeis den exw parathrhsei etsi opws to ennoeis...
San analysh psyxologoy moy kanei ligo ayto poy grafeis... :ppp

Αντε καλέ που δεν το έχεις παρατηρήσει...τα Blogs είναι παράδεισος για κάποιον χωρίς φίλους...Δεν σε ξέρει κανείς, δεν σε βλέπει κανείς μπορείς να γίνεις souper ήρωας κλπ. και το σημαντικότερο επικοινωνείς...

Μοιάζει λίγο με τη διαφήμηση της Aegean με το "φτωχομπινέ" εκατομηριούχο που ταξιδεύει με 27 ευρώπουλα και πουλάει φίκια για μεταξωτες κορδέλες.

Ακου ψυχολόγος...τωρα που το λες....

Επιτρέπονται τα "καθυστερημένα" σχόλια;
Κατά τη βλητή μου γνώμη, υπάρχουν κάποιοι που το παρακάνουν με την προβολή τους. Ιδίως από τότε που εκδόθηκαν κάποια μπλογκ... έχει πέσει κάτι σαν άτυπος ανταγωνισμός και κρυφή προσμονή της ανάδειξης και των δικών τους μπλογκς. Έχει χαθεί ο αυθορμητισμός και η απλότητα.
Αχ, πότε κάποιος εκδότης θα εκτιμήσει δεόντως τις ασκήσεις ύφους τους!!!

Αυτά!
Άλλωστε τι μπορώ να ξέρω; Ένα άπειρο βλήτο είμαι...

(Όσα λίγα ή πολλά και να λέμε εδώ μέσα, όσα κι αν θέλουμε να επιδείξουμε ή να κρύψουμε, το ψυχογράφημά μας αφήνει τα αποτυπώματά του.
Αναγνώσιμα πάντα για όσους βλέπουν μέσα και πέρα από τις λέξεις...
- Από ένα παλιότερο ποστ μου-)

Κυκλοδίωκτον,έχεις δίκιο σ'αυτό που λες, μέχρι και συμμαχίες υπάρχουν στο χώρο με σκοπό σε κάποιες περιπτώσεις την ανάδειξη και σε άλλες την καταπόντιση ορισμένων blogs. Έχω διαβάσει σχόλια του τύπου "τον είδατε τον τάδε; σας το έλεγα εγώ απο την αρχή ότι πρέπει να τον προσέξουμε".
Τρελλό αλλά αληθινό....

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Greece

Οτι γουστάρω είμαι... μπαα!!!


Links




Web This Blog
Credits
Distributed by:

Powered by Blogger