Μάνα ξύπνα με αύριο, έχω διαδήλωση

1/4/06

Αλυσίδα διαδηλώσεων για τα εργασιακά σε πολλές Ευρωπαικές χώρες.
Μετά τη Γαλλία ακολούθησε η Αγγλία, η Γερμανία μέχρι και στην Αυστραλία
διαβάζω γίνονται διαδηλώσεις.
Πώς είπατε η Ελλάδα τι κάνει;
Eδώ η επανάσταση... χρωστάει στις τράπεζες ....
Όταν χρωστάει ο άλλος 36 δόσεις στο αυτοκίνητο, 28 δόσεις στην τηλεόραση,
18 στο κινητό (τελευταίο μοντέλο πάντα έτσι;), 14 στο μπιστολάκι για τα μαλλιά,
25 στο εορτοδάνειο, 10 στη γκόμενα (ναι κι αυτές μέσω τραπεζών θα διακινούνται τώρα, δώρο με μια visa ) και ξέρω 'γω που αλλού, τι να σου κάνει ο κακομοίρης;
Δόξα τω θεό λέει πάντως, είμαι Ευρωπαίος, μόνο που χάσαμε το Ευρώ χάσαμε και το πέος.
Eυτυχώς που δεν πάθαμε και τίποτα δηλαδή που λέει και το ανέκδοτο...

posted by Gordon at 12:04 μ.μ. | Permalink |

[ back home ]

Comments for Μάνα ξύπνα με αύριο, έχω διαδήλωση
heeey..
nice blog.
(and by the way)δεν είναι μύδια ,είναι MEDIA (σε πρώτο επίπεδο). δηλ διαβάζεται "αρχίδια MEDIA" (έχουν κ τα μύδια τη λειτουργία τους δλδ)
ciao

chaca thanks..
σχετικά με το μύδια λεω να το αφήσω έτσι if it's ok with you...

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Greece

Οτι γουστάρω είμαι... μπαα!!!


Links




Web This Blog
Credits
Distributed by:

Powered by Blogger