ΒΑΡΕΜΑΡΑ

28/3/06

Σήμερα δεν είμαι σε θέση να κάνω τίποτα ...
Είναι και ο καιρός που έχει μια καλοκαιρινή διάθεση...
Είναι κι αυτό το summertime που έχω στα αυτιά μου εδω και ώρα.....
Δε θέλω και πολύ εδώ που τα λέμε.
Ούτε για πολύπλοκες σκέψεις είμαι ούτε για φιλοσοφικά αναγνώσματα.
Με βλέπω για καμιά παραλία μετά τη δουλειά, κάτω απο κανένα δεντράκι
να χαζεύω τη θάλασσα με τη συνοδεία ούζου βεβαίως βεβαίως....
Θυμάμαι πιτσιρικάδες τέτοια εποχή κάναμε κοπάνα απο το σχολείο, μπαίναμε
μπουλούκι καμιά εικοσαριά άτομα στο λεωφορείο της γραμμής και βούρ για το πρωτο μπάνιο.
Το νερό ήταν παγάκι βέβαια αλλά σιγά που μας ένοιαζε. Εκεί τσαλαβουτούσαμε ως το βράδι και μετά φωτιές,
αγκαλιές, φιλιά ....

Όταν είσαι μικρός βλέπεις έναν εντελώς διαφορετικό κόσμο τελικά, πιο όμορφο πιο αγνό πιο ξένοιαστο...

posted by Gordon at 2:10 μ.μ. | Permalink |

[ back home ]

Comments for ΒΑΡΕΜΑΡΑ
Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Greece

Οτι γουστάρω είμαι... μπαα!!!


Links




Web This Blog
Credits
Distributed by:

Powered by Blogger