Γρίψα

24/3/06

Άρρωστος σήμερα, νοιώθω χάλια και έρχεται και ΣΚ και με ρίχνει ακόμη πιο πολύ.
Έχει βουλώσει το σύστημά μου ....
Και έχω κι αυτό τον πονοκέφαλο... έχω ενα μυδράλιο μέσα στην κεφάλα μου.
Πρέπει να πάω σε κανα γαμωγιατρό να λάβω φαρμακευτική υποστήριξη αλλιώς
δεν με βλέπω να τη βγάζω καθαρή ...
Ψυχολογικώς καλά ... τι καλά δηλαδή (απλά το λεω συνέχεια μπας και το πιστέψω).
Μου την έχει δώσει γενικώς ρε πούστη μου, διαβάζω μαλακίες και αναλύσεις βαθυστόχαστες
απο διάφορους και διάφορες ...
Και πώς είναι έτσι η κατάσταση λεέι ο ένας και τι να γίνει λέει η άλλη η ζωή μας ...μπλα μπλα.
Και άντε να σχολιάσουμε τη μιζέρια μας για να δείξουμε ότι έχουμε άποψη και ότι είμαστε ψαγμένοι.
Και γενικά είμαστε καλύτεροι απο αυτούς.
Εκτός πραγματικότητας λέω ...
Για ρώτα ρε μαλάκα και άλλον που τον έχει τσακίσει η ζωή και τα φέρνει δύσκολα, πώς ζει.
Αλλά εντάξει αυτοί δεν πιάνονται ζούν την αξιοθρήνητη ζωούλα τους ε;
Ενώ εσύ είσαι ο ορίτζιναλ,ο επαναστάτης,ο super μαλάκας βολεμένος στο γραφειάκι σου χαμένε.
Αλλού σου λέω ...
Εντάξει κι εγώ δεν είμαι ο γαμάτος ο αληθινός αλλά βλέπω κάποιες σκιές με την ψυχή μου όσο και να με πονάει, δεν στρουθοκαμηλίζω ρε γαμημένε....
Αυτά ... το 'σκισα σήμερα νομίζω ...θα 'γραφα περισσότερα αλλά είπαμε έχω πονοκέφαλο.

posted by Gordon at 11:34 π.μ. | Permalink |

[ back home ]

Comments for Γρίψα
Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Greece

Οτι γουστάρω είμαι... μπαα!!!


Links




Web This Blog
Credits
Distributed by:

Powered by Blogger