Αρωμα γυναίκας

6/4/06



Eδώ και λίγο καιρό έχει ανοίξει δίπλα μου ένα κινέζικο μαγαζί με ρούχα.
Την πρώτη μέρα λοιπόν βλέπω μία συμπαθητική, όμορφη κινεζούλα και την πλησιάζω για το καλωσόρισμα.
Αφού γίνονται οι απαραίτητες συστάσεις αρχίζει να μου διηγείται την ιστορία της... μπλα μπλα...για τα άλλα δύο μαγαζιά της ..κλπ κλπ.
Έχει περάσει λίγη ώρα και έχω αρχίσει να δυσφορώ χωρίς να καταλαβαίνω γιατί , δεν έχω πιεί καφε μάλλον μονολογώ και αφού τη χαιρετώ φεύγω.
Την επόμενη μέρα επαναλαμβάνεται το ίδιο :
-Γιάννια , καλημέρα..
-Καλημέρα
-Πήα χτες ..μπλα μπλα....
Έχουν αρχίσει να με παίρνουν τα ντουμάνια απο κάτι, κοιτάζω αριστερά δεξιά μήπως είναι κανένα βυτίο εκει κοντά, προσπαθώ διακριτικά να μυρίσω τα ρούχα μου (δε μπορεί κάτι έχει ψοφήσει σκέφτομαι) ...νοιώθω μία ψιλοζάλη, μια στομαχική διαταραχή και όσο με πλησιάζει τόσο χειροτερεύει η κατάστασή μου.
Οι παραισθήσεις εντονότατες , (γαμάτο stuff το χτεσινό αναλογίζομαι) και προσπαθώ να στηριχτώ στον τοίχο.
Πρέπει να δείξω θάρρος να μη λιποθυμίσω , εκπροσωπώ τη χώρα , για την Ελλάδα ρε γαμώτο... συγκρατούμαι .
Οι αναθυμιάσεις τώρα πολύ έντονες , νοιώθω σαν να έχω μια σακούλα στο κεφάλι...ασφυξία... (βοήθεια) κρατιέμαι να μη ξεράσω με νύχια και με δόντια....
Έχει αρχίσει και με κοιτάει παράξενα, εγώ προσπαθώ να απομακρυνθώ, αλλά αυτή έρχεται όλο και πιο κοντά.
Ξαφνικά τη βλέπω να πλησιάζει πολύ με ένα περίεργο χαμόγελο , ανοίγει το στόμα και φουουου..... φυσάει στα μούτρα μου...
-Σκόρδο καλό για σένα Γιάννια...αίμα, καρδιά, πουλί.....μου λέει σκασμένη στα γέλια.
Αυτά είναι τα τελευταία που θυμάμαι γιατί μετά πρέπει να νύχτωσε...

posted by Gordon at 2:01 μ.μ. | Permalink |

[ back home ]

Comments for Αρωμα γυναίκας
Α ρε τώρα καταλαβαίνω τι κάνουν οι αλλοδαπές και τσακώνουν τα αγόρια…από της εγχώριες Ελληνογκόμενες…
Τους κάνουν να λιποθυμήσουν και μετά τους λένε ότι θέλουν…
Το άτιμο το σκόρδο!!!
Καλό και για το πουλί …ε ;;;;
Πάντως σε σχετικό γκάλοπ το πόρισμα λέει ότι οι Κινέζοι δε λένε και πολλά πράγματα σ΄αυτό το λεπτό πλην όμως σημαντικό θέμα του μεγέθους του αετού…

Πάλι "λαμψη" μου το 'κανες εδω μέσα...

Καλό το σκόρδο δε λέω, αλλά για απομονωμένες καταστάσεις.
Π.χ. στην απομόνωση της φυλακής, σε ασκητικό κελί, σε έρημο ξερονήσι γελοιογραφίας, στην πινέζα του χάρτη, στο κάλεσμα σε πάρτι τη νύχτα των βρυκολάκων κλπ ομοειδή και μη.
Σας έχει τύχει ποτέ, σε ασφυκτικά γεμάτο λεωφορείο να σας περικυκλώσει ασφυκτικότερα η ηδύοσμος σκορδίλα του διπλανού;
Κάπως έτσι θα βγήκε το "φτου-φτου" σκόρδα!
Και -μεταξύ μας- έχω τη βάσιμη υποψία, πως κάπως έτσι θα εμπνεύστηκε ο εφευρέτης τους τις ασφυξιογόνες μάσκες...
Καληνύχταααα!

(Σου είπα πρόκας ότι το ξεμαλλιάρικο σκιτσάκι σου με το μωβ πανωφόρι της θλίψης είναι συμπαθέστατο; Απορώ όμως, πώς κρύφτηκαν τέτοιες μεγάλες ματάρες σε τόσο μικρά γυαλιά-προσωπικά μ' αρέσει ανευ-εκτός αν το 'ριξε στον ρόλαν μπαρτ ή τη βίσση που είναι και της μοδός "μαύρα γυαλιά φοράωωω.. κλπ")
Είπα καληνύχτα ε;

χαχαχα!!! καλό!!.....

το prokaki περνάει φάσεις (το παίζει σκοτεινός τύπος)
με μεγάλα γιαλιά ήταν σα μύγα :)

Εν συντομία (παραλείπω μερικά):
Ας πούμε πως έκλαψα για κάτι, που ο άλλος ούτε καν το αντιλήφθηκε, και πώς, για να μη φανεί πως έκλαψα, φόρεσα μαύρα γυαλιά, σκεπάζοντας έτσι τα θολά μου μάτια.
Ο σκοπός της χειρονομίας αυτής είναι υπολογισμένος: Θέλω να διαφυλάξω το ηθικό όφελος της στωικότητας, της "αξιοπρέπειας" και συγχρόνως να προκαλέσω την τρυφερή ερώτηση: "μα τι έχεις;"
Θέλω να είμαι αξιολύπητος και ταυτόχρονα αξιοθαύμαστος, παιδί και συνάμα ενήλικος.
(Ρόλαν Μπαρτ – Αποσπάσματα ερωτικού λόγου)

χμ...ενδιαφέρον προσέγγιση....

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Greece

Οτι γουστάρω είμαι... μπαα!!!


Links




Web This Blog
Credits
Distributed by:

Powered by Blogger