Vaya Con...

13/6/07

Κανείς δεν ξέρει τι υπάρχει κι αν υπάρχει κάτι μετά το θάνατο. Αυτή την αγωνία του ανθρώπου εκμεταλλεύεται κυρίως η θρησκεία, παρουσιάζοντας διάφορες εκδοχές με σκοπό να προσελκύσει πελάτες.
Εγώ θα ήθελα να υπάρχει μια κατάσταση τέτοια ώστε η ψυχή να νοιώθει ευτυχισμένη.
Όπως όταν είμασταν μικρά παιδιά, που γυρίζαμε με τα ποδήλατα ολη μέρα στις γειτονιές και δεν μαζευόμαστε στο σπίτι αν δεν πήγαινε δέκα το βράδι.
Θυμάσαι;
Τότε που παίζαμε με τις ωρες με κάποιο χειροποίητο παιχνίδι ή νοιώθαμε την απόλυτη ευτυχία όταν μας έδιναν κανα ταληράκι για παγωτό χωνάκι.
Δεν μπορώ να φανταστώ τελειότερα παιδικά χρόνια απ τα δικά μας.
Ναι, είμαι σίγουρος, έτσι θα ήθελα τον παράδεισο.




Καλό ταξίδι φίλε...

posted by Gordon at 9:50 μ.μ. | Permalink |

[ back home ]

Comments for Vaya Con...
Vaya con DIO

Καλώς όρισες φίλε μου. Αυτά, να ζεις και να θυμάσαι. Τα ωραία και απλά πράγματα.

Γεια χαρα

na sou po. ela na sou valo ena cognakaki kai kapou tha vro kai kamia sokolatenia elitsa...
sad...saddy sad
fili
mouts

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Greece

Οτι γουστάρω είμαι... μπαα!!!


Links




Web This Blog
Credits
Distributed by:

Powered by Blogger