Έξαλλα κ κουραφέξαλα

5/9/06



Μικρό λεξικό

Λινκμπλόγκι
είναι καλό πράγμα λέει, σημαίνει πόσες φορές σου βάζουν δάκτυλο, οσο πιο πολλά δάκτυλα τόσο πιο ποπουλάρης , τώρα τι σημασία έχει αυτό στην εξέλιξη του είδους ιδέα δεν έχω.

.
Μεταμπλόγκι :
η αντίδραση που προκαλεί το μπλόγκι (οχι το φλόκι) ή η αναπαραγωγή γνώσεων για να δείξουμε πόσο χαμηλά έχει πέσει το επίπεδο των άλλων όπως όταν σε ρωτάει η αγάμητη στο γραφείο αν ο λόγος που λάμπεις σήμερα είναι οτι έκανες σεξ; Κι αν δεν δώσεις σημασία θα σε ντροπιάσει για να απαντήσεις, ένα ξεκατίνιασμα δηλαδής.
Πράγμα κακό λέει, τζιζ, δε πρέπει να το κάνεις, εμένα μου αρέγει πάντως (θα την πω την αμαρτία μου).

.
Κομεντατόρια:
είναι οι χώροι που φιλοξενούν τους επισκέπτες, εκει που κάθεσαι και περιμένεις να δεις την πουτάνα (κι αν έχει πολύ κόσμο βαριέσαι και φεύγεις).
Μερικές φορές, είναι και χώροι υποδοχής για ρόλει-παντόφλες με σωματικές εκκρίσεις, σα χέστρα ένα πράγμα.
Κι αφού χέζουν χωρίς καμία συστολή ξεμπροστιάζοντας τον εαυτό τους, προσπαθούν να σε πείσουν οτι μπορείς κι εσυ να κάνεις το ίδιο.
Καλό κακό θα σας γελάσω, εμένα πάντως μου γουστάρει.

.
Μπλογκοποιοί
χειραφετημένοι, κουτσομπόληδες, κουραδόμαγκες, αγάμητοι, λιγούρια, "ψαράδες"υλικού προς αναπαραγωγή, ευαισθητοποιημένοι, έξυπνοι, καλλιτέχνες, λογοτέχνες, πονεμένες "ψυχές" κ.α
Όλο το ζωικό βασίλειο δηλαδή, μεταλλαγμένο σε εξπέρ του καμουφλάζ.

.
Τώρα τι σημασία έχει ολο αυτό να το εξηγείς και να πλακώνεσαι γαμοσταυρίζοντας δεν γνωρίζω,
μάλλον είναι μέρος της κανονικότητας που ζούμε, μια κανονικότητα του τίποτα.



posted by Gordon at 10:47 π.μ. | Permalink |

[ back home ]

Comments for Έξαλλα κ κουραφέξαλα
Πάντως η έρευνα κατέληξε σε συμπεράσματα. Σωστά συμπεράσματα.

Μ'άρεσε ο τίτλος και μπήκα! Πόσο δίκιο έχετε αγαπητέ...αλήθεια που γυρίζατε?

Έκανα βακέσιονς και νοου ας μπετα... ;))

axa

ekanes postaki
e?
kai se mas
den
les
tpt

grrrrrrrrrrr

Τι κάνετε δις, πως είναι τα πράγματα εις το βορρά? Περνάτε καλά ελπίζω ;)

poio borra???????/
kale a8hna eimai
oloi bal8hkate na me diwksete :(

xwrisa sto pa? :D

Margo,
αντού το λες ε?
Μπράβο (να το χωνέψεις κιόλας!)

Gordon, καλά τα γράφεις.
:)

*παντού (όχι αντού, όπως undo :Ρ )

Margo, είναι καλύτερα ετσι??(στο εύχομαι).

Mantalena, τι έγινε βρε, πέρασε η "ίωση"? :)

sourfou, αλο μαι φρεντ, ετσι ακριβώς κι ακόμα χειρότερα

Όλα τα χει ο μαχτσές

Καλημέρα Gordon. Περίμενα ποστάκι σου.

upoti8etai x8es apanthsa se sena giati dn emfanisthke

tespa re su a8hna eimai akoma stis 15 paw agglia

gurisa apo 8essalonikh ekatsa 3-4 meres!xwrissa re su k dn h8ela lepto na katsw epanw!egw to eipa sunepws eimai polu happy kses esu!

Καλημέρες ptwsh, κι εγω το περίμενα χαχαχα!!

Μargo παιδίμ, θα πας στα ξένα??

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Greece

Οτι γουστάρω είμαι... μπαα!!!


Links




Web This Blog
Credits
Distributed by:

Powered by Blogger