Byeeeeee!!!!!!!

10/8/06

.
.
.
.
.
.
.
.
.



posted by Gordon at 10:12 μ.μ. | Permalink |

[ back home ]

Comments for Byeeeeee!!!!!!!
Καλά να περάσουν οσοι φύγουν (χεχε), καλά να περάσουν κι οσοι δε φύγουν...

Μη νομίσετε να τυρρανηθώ πάω, θα ψήηνομαι στους ήλιους, θα ξεπαγιάζω στα νερά τα παγωμένα, θα ξεκουφαίνομαι στα clubs, θα κοιμάμαι σε κάτι παλιόσπιτα με στέρνα...χάλια χάλια χάλια!!!

μπουαχαχαχα!!!!!

Γεια χαρά ρε Gordon

kala na peraseis,kalh 3ekourash...ante hr8e kai h seira sou ,,,


κοίτα να δεις που δέκα μέρες διακοπούλες καβάντζωσε ο μπαγάσας

Ου να μου χαθείτε μη δείτε άνθρωπο να προκόβει...
Margo, γιατί με βρίζεις???

Μαύρισες βλέπω...

axaxxa

den se brizw paidi mou

kai kala pou efyges kaneis diakopes k meis liwnoume edw

ksana mana ''kopane''


xaxax

smouts

Καλα να τα περασεις και καλη ανταμωση!!!

Επέστρεψα αλλά ούτε ανανεωμένος νοιώθω, ούτε χαρούμενος, (άκου χαρούμενος) κάπου το διάβασα αυτό και κόπηκα, ούτε έχω όρεξη για πολλά πολλά...

Ευχαριστώ for the ευχές πάντως και ανταποδίδω

ματς μουτς

Ε πες μας πως πέρασες ! Που πήγες..τι έκανες με ποιούς ήσουν πόσα λεφτά χαλασες (απο περιέργεια-τσαμτσικας)

Χαχαχα!!
Πάρο για λίγο και Άνδρο για άλλο λίγο πήγα, μικρή περίεργη ..χιχιχι
(άκου τσάμτσικας).

Καλά ήταν μπορώ να είπω, αλλά λίγα
@#@$$#***.....


Ο blogger τον παίρνει σήμερα ή μου φαίνεται??

...αν και δεν απάντησες σε όλα.. τέσπα.

Ο Blogger ? Τι έπαθε;

kakwsirtheskakwsmasvrikesgamwtinepistrofimougamw
%$$%#&%&!^$&*!^$(
kouragio,erxontai xmas.
nata,erxontai,psekazoun me fresh air

hi g
hi all
:)))))))))))

mh 8elete ki oles tis anatrixiastikes leptomereies :pp

mmg, kakista olou8e....

argounpolygamwthkoinwniamougamw

:))

Ανατριχιαστικές; Spooooooky

Γεια χαρά mmg

Εγώ είμαι ακόμα εδώ...κι αυτό το καλοκαίρι...

Εγώ περιμένω τα χριστούγεννα από τις 27 Δεκεμβρίου του 2005...

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Greece

Οτι γουστάρω είμαι... μπαα!!!


Links




Web This Blog
Credits
Distributed by:

Powered by Blogger