Φ-α-ν-τ-α-σ-τ-ι-κ-ε τρρροχονόμε!!!

12/7/06


Το site της αστυνομίας στη Μαλαισία δημοσιεύει εκτός των άλλων και παραβάσεις του κώδικα οδ. κυκλοφορίας δίνοντας στοιχεία για τους παραβάτες.
Πρόσφατα δημοσιεύτηκαν έντεκα κλήσεις που αφορούσαν υπερβολική ταχύτητα και αντικανονικό παρκάρισμα του Πρωθυπουργού της χώρας, ο οποίος μετά έσπευσε να δηλώσει οτι θα τις τακτοποιούσε
άμεσσα.
Φαντάσου τώρα κάτι ανάλογο να συμβεί εδώ, να κάνει μια παράβαση κάποιος αξιωματούχος της κυβέρνησης και να πάει ο τροχόμπατσος να του δώσει κλήση.
Υπάρχει περίπτωση ;
Ούτε μία λέω εγώ, άσε που θέλει αρχίδια, το λιγότερο που θα αντιμετωπίσει είναι ατάκες του στύλ "ξέρεις ποιός είμαι εγώ ρε"(ο θεός που εκλέγεται μόνος του) και στη χειρότερη θα βρίσκεται να εξετάζει τα είδη της πανίδας και χλωρίδας σε κάποιο μακρινό σημείο του χάρτη.
Εκεί είναι η διαφορά μας με τους υπόλοιπους "βάρβαρους" και "αστοιχείωτους" λαούς του πλανήτη, δεν ξέρουν να ζήσουν οι μαλάκες, αν δεν είμασταν εμείς να τους δώσουμε τα φώτα μας, ακόμα σε σπηλιές θα ζούσαν οι "βρωμιαρέοι απολίτιστοι".
Άσε που θα έχεζαν σε λαγούμια ακόμα, αυτό που το πας.

.
Είμαστε οι προσωποποίηση του πολιτισμού και της σκατούλας .... πφφφ βρώμισε!!


posted by Gordon at 10:59 π.μ. | Permalink |

[ back home ]

Comments for Φ-α-ν-τ-α-σ-τ-ι-κ-ε τρρροχονόμε!!!
nai-xerw.
& egw xreiazomai diakopes
:)))
to politevma mas,last time i chckd,"MparmpastiKorwni dimokratia" an den a(po)patwmai?

mpozourrrrrrrrrrrr

mmg ase pikramenh istoria... :)

mo, ti pouf kale? vrwmise?

kai den 8 alla3oune pote ,koufala troxonome!

ti paidaros einai autos?

sth germania polu koumpomenes einai gamwto

sto amsterdam einai sexy...

Εδω οι δικοι μας μαλακιζονται με αλλους τροπους.Οπως να σε σταματουν στο δρομο για εξακριβωση στοιχειων ωστε να δικαιολογουν τις ωρες που ειναι στο δρομο.Το επαθα τη Δευτερα οταν περναγα κατα τις 13:00 εξω απο το Attica.
Μαλλον δεν πουλανε ολοι τους ναρκωτικα...Καποιοι εχουν μεινει πισω για να πουλουν μονο τσαμπουκα...

dn odhgaw dn me noiazei:P
an odhghsw 8a sou pw;P

agaphte gordon me tetoia troxonomo mexri ki egw tha kathomouna na faw klhsh!:PppP

preza, etsi kai xeirotera, pote 8a ginoume Europi gm thn ptna mou mesa...

margo den exei sxesh me to an odhgeis

agaphth pwlina ki egw :ppp

Όχι πφφφφ....αλλά πουφφφφ !!! Χάνεται το νόημα της λέξης.

Αλλά όσο για τους τροχονόμους, τι νόμιζες...από εμένα και από εσένα θα πάρουν..

Καλημέρα σας βρε!

Kalhmera bre, epistrepsame?

Αμεεεεεε

Ανανεωμένη και τρις ευτυχισμένη!

Yioupiiii!!!!!
ti na eyxhthw ... exm...
eyxomai kathe eytyxia sth nea sas zwh...

Νέα "τους" ζωή. Δε παντρέυτηκα εγώ Gordon...

:))

oops...sorry...nea tous zwh loipon

Pes mas ti pineis kai den mas dineis!

Τσιφούτη !!!

asta ksenerwtos tis kanw tis malakies, otan pinw eimai sovaros ;)

Αμ να σου πω τα κατσίκια-dance και εγώ ξεμέθυστη τα κάνω

"κατσίκια-dance"??
xaxaxa poly kalo

bale kainourio post!ante ante blepw thn kswbuzh :P kai den exw pou na kryftw:P

Ela nte kala sou leei.

gynaikes, olo apaithseis :ppp

Μη ξεχνιόμαστε !

Καλημέρα βρε!

Καλημέρα σαςςςςςςς!!!!

kalhmera alla den blepw tis apaitoumenes allages!

ela kouniomaste twra!mars!

Εγώ πάντως ετοίμασα την έκθεσή μου!

Με έχει πιάσει πολυ"γραφία" (δική μου λέξη) αυτές τις μέρες !

isos i apandisi vrisketai stin fotografia. an i kopelitsa einai deigma astinomikou malaisias (xlomo alla leme) efxaristos vlepo ton prothipourgo na pigainei. ara? dinoume stis ginaikes nevralgika simeia diaxeirisis me stoxo na leitourgoun katalitika stin andriki malakia. literally.

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Greece

Οτι γουστάρω είμαι... μπαα!!!


Links




Web This Blog
Credits
Distributed by:

Powered by Blogger