No name

24/2/06

Πολύ ξενέρωμα σήμερα..... αλλά πολύ όμως.
Κατά ένα τρόπο όμως νοιώθω πολύ καλύτερα απο χθές..
Ίσως γιατί ξενέρωσα και βλέπω τα πράγματα πιο αντικειμενικά και στην πραγματική τους διάσταση.
Ναι είμαι σίγουρος, τώρα νοιώθω πολύ καλύτερα.
Άλλο πράγμα κι αυτό ρε παιδί μου να μη μπορώ να ενοχλήσω άνθρωπο, τι μαλακία κι αυτή.
Έχω το φίλο μου το Διονύση που μου τα λέει συνέχεια αλλά εγώ χαμπάρι.
Τέλος πάντων η πρώτη εντύπωση είναι και η αληθινή αυτό έχω να καταθέσω και είναι νόμος.
Πάντα επαληθεύεται....τουλάχιστον όσον αφορά εμένα και το αισθητήριο που έχω για τους ανθρώπους.
Αυτά τα ολίγα ......
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ..

posted by Gordon at 3:14 μ.μ. | Permalink |

[ back home ]

Comments for No name
Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Greece

Οτι γουστάρω είμαι... μπαα!!!


Links




Web This Blog
Credits
Distributed by:

Powered by Blogger