Aπολογισμός

7/3/06

Απίθανη αίσθηση του Βουνού την Κυριακή το πρωί, ο ήλιος έπαιζε με τον πάγο και το χιόνι και δημιουργούσε
κρυφές επιθυμίες
Απίθανη ουρά στα lift , χρόνος αναμονής απαράδεκτος
Απίθανες μικρές σκιέρ, 6-7 χρονών , νόμιζες ότι έβλεπες στιγμιότυπα απο eurosport (τις χάζευα και ένοιωθα υπερήφανος, φαντάσου ο πατέρας τους)
Απίθανο φαγητό μετά μουσικής στην Κλειτορία (κυρία Δέσποινα ευχαριστούμε για ακόμα μια φορά)
Απίθανο κέφι στο μπαράκι της Καλυψώς στην Πάτρα
Απίθανος τύπος ο γεροχαρλελές και η γυναίκα του
Απίθανη ουρά στο γυρισμό αλλά είχα γεμίσει μπαταρίες με καλή διάθεση και δεν με ένοιαξε καθόλου
Απίστευτος πονοκέφαλος σήμερα, έχω ένα JCB μέσα στο κεφάλι μου

Άντε να μαστε καλά και του χρόνου...

posted by Gordon at 9:56 π.μ. | Permalink |

[ back home ]

Comments for Aπολογισμός
Πολύ όμορφα....
Ο πονοκέφαλος θα περάσει οι μπαταρίες θα παραμείνουν γεμάτες και το βλέμα σου θα θα έχει για λίγο αυτό το κάτι ... μαγικό...

για την ωρα εχω το αγελαδισιο βλεμμα του Σταλονε παντως..
θα γινω καλα γιατρε?

Η Φωτό Μου
Όνομα:
Τοποθεσία: Greece

Οτι γουστάρω είμαι... μπαα!!!


Links




Web This Blog
Credits
Distributed by:

Powered by Blogger